I’d rather ‘save’ the narrator than the salmon, but that’s another story. LOL

The dawg and his kitten, the kitten and his dawg. ;)

remerr:

smilodonmeow:

peanutgopher1235:

Cats

Cats

Cats

Baaahaaa

Prettehhh kittehhh!

And kiss!

torchwood1701:

audreyheckburn:

McCoy in short sleeved shirts tho.

don’t forget

the black

shirt of

holy damn Doctor McCoy

Should’ve make him weart5he black shirt more often. js.

spodiddly:

captainkirkings:

karlurbang:

hey baby do you wanna boldly go

down on me?

captain please, not in front of the klingons

image

(source)

Ohhhh fakkk! :D

girlyjolras:

[x]

Haahaaa!

oh my god of course it makes A HUGE ASS DIFFERENCE. because they are different people. yep.

Good to know I’m not wrong with that. Just had the impression people might be like “When you ship TOS Spirk you ship AOS Spirk too, after all they become hubbies later”. But as I see it’s not the way people think- I’m glad. :)

raplatplat:

I was really really bored ho ho ho !

LMAO

raplatplat:

I was really really bored ho ho ho !

LMAO